Ετικέτες

,

 

  1. ‎Ακολουθήστε το ρολόι του σώματος και όχι τα ηλεκτρονικά ρολόγια. Ακούστε το σώμα σας, καθως αυτό αποφεύγει τη σύγχυση ψυχική και σωματική.‎
  2. ‎Να τρώτε πάντα φρέσκα και ζεστά τρόφιμα καθώς τονώνει και εξισορροπεί τα πεπτικά ένζυμα.‎
  3. ‎Δεν τρώμε φαγητό μαγειρεμένο σε μικτά έλαια ή χρησιµοποιηµένα έλαια, γιατί αυτοί οι συνδυασμοί ενεργούν ως αργό δηλητήριο στο σώμα.‎
  4. ‎Αποφύγετε τις junk γρήγορες τροφές, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, διατηρημένο ή μπαγιάτικο φαγητό και άσπρο αλεύρι καθώς το συντηρητικό και χημικό περιεχόμενο χειροτερεύει τα συστήματα του σώματος.‎
  5. ‎Τρώτε πάντα τα εποχιακά και τοπικά διαθέσιμα τρόφιμα, επειδή αυτά έχουν τις καλύτερες θρεπτικές αξίες. Επίσης, όπως τα σώματα μας προσαρμόζεται στο συγκεκριμένο περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε, η χλωρίδα και η πανίδα από το περιβάλλον είναι το πιο κατάλληλο για το σώμα μας.‎
  6. ‎Αποφύγετε κρύα ποτά με τα γεύματα καθώς αυτό προκαλεί πεπτικά προβλήματα, παχυσαρκία, φούσκωμα, κλπ.‎
  7. ‎Μην τρώτε μέχρι να αφομοιώνεται το προηγούμενο γεύμα, γιατί το πεπτικό σας σύστημα χρειάζεται χρόνο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Αυτό είναι ένας χρυσός κανόνας για την καλή υγεία.‎
  8. ‎Δεν κολυμπάμε μετά το φαγητό, καθώς αυτό επιβραδύνει το πεπτικό σύστημα και προκαλεί μακροπρόθεσμη δυσπεψία.‎
  9. ‎Δώστε ένα ελάχιστο κενό τριών ωρών μεταξύ δείπνο και το βραδινό ύπνο για να αποφύγετε προβλήματα υγείας που σχετίζονται με παλινδρόμηση τροφής.‎
  10. ‎Ολοκληρώστε τη μέρα σας με ένα ποτήρι χρυσό γάλα — 1 ποτήρι ζεστό γάλα + 1 πρέζα κάρδαμο σκόνη +½ κουταλάκι του γλυκού οργανικό κουρκούμη σκόνη. Αυτή η πρακτική βοηθά στην πέψη, βελτιώνει την ανοσία, δίνει μια ανακούφιση από το στρες, προωθεί καλύτερο ύπνο, βελτιώνει τη λίμπιντο και σας βοηθά να μείνετε νέοι και υγιείς.‎

ΠΗΓΗ: http://www.curejoy.com/content/ayurvedic-tips-for-a-healthy-life/

Advertisements